dijous, 2 de febrer del 2017

La nostra lletra







4 comentaris:

  1. Bon dia papàs i mamàs. Hi ha una mare que m'ha comentat que no pot veure els vídeos que estic penjant. Volia saber si és puntual o és un problema que té tothom. La gent que no els pot veure que m'ho faci saber.
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. els dos ultims els de les lletres i racons..al movil .no podia...pero al pc si.la resta sense problema

      Elimina
  2. Crec que es en general!jo tampoc puc

    ResponElimina
  3. Bon dia,
    estic esborrant tots els vídeos que he penjant mitjançant el blog (aquest era el problema) i ho estic fent a través de Youtube. Ara per ara és l'única solució.
    Els vídeos canviats són de les entrades:
    - Una mica més de mi.
    - La nostra lletra.
    - Racons: 1 de febrer.

    ResponElimina

Comencem el nou curs, cinquè!

Aquesta primera setmana hem fet jocs cooperatius, de cohesió per coneixer-nos molt millor i contar-nos com ha anat el nostre estiu. Hem dona...