dijous, 15 de març del 2018

Jocs de pati

Bon dia, 

He tengut problemes tècnics en la construcció d'aquest apartat al blog. Aprofitant que avui el joc de pati l'explicava na Cristina, la nostra mamà informàtica, li he demanat ajuda per resoldre-ho... i aquí ho teniu. Moltes gràcies Cristina!!!

Trastejant per internet vaig trobar una frase que em va agradar molt i és la següent:

 “Quan em queixava al meu pare que no tenia joguines ell em deia, assenyalant-se el seu front: - Aquesta és la millor joguina”.
Charles Chaplin.

Aquesta frase em va inspirar per iniciar amb els indis aquesta activitat. No sempre necessitam coses materials o físiques per passar-nos-ho bé. I d'això nosaltres, pares, mares i mestres, ho sabem molt bé!!! ;) Per aquest motiu, he aprofitat aquesta activitat perquè pugueu participar dins la vida de l'aula. 


Així doncs, ja fa unes setmanes vàrem començar tots els dimarts a fer jocs de pati. Aquí teniu els que hem anat aprenent:

COMPRAU PEIX




CARRERES DE SACS




CARRERES DE 3 PEUS




ROBAR CUES







2 comentaris:

Comencem el nou curs, cinquè!

Aquesta primera setmana hem fet jocs cooperatius, de cohesió per coneixer-nos molt millor i contar-nos com ha anat el nostre estiu. Hem dona...